فرهنگی و دانشجویی
1402/2/18 دوشنبه
دکتر نازک تبارسرپرست دانشگاه پیام نور مازندران در جمع کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز بابل عنوان کرد؛
دانشگاه پیام نور به رسالت اصلی خود که آموزش از راه دوراست، را با قوت ادامه می دهد

.



 💠به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بابل، دکتر حسین تبار سرپرست دانشگاه پیام نور استان مازندران به اتفاق دکتر داوود درویشی مدیر نظارت،  ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور استان مازندران،دکتر مهدی ولیزاده مدیرامورمالی استان و دکتر برزگر مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران، روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲با رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز بابل دیدار و‌گفتگو کرد.
💠دکتر نازک تبار در این نشست صمیمی با قدردانی از مساعی همکاران پرتلاش  دانشگاه که خالصانه در این بازه زمانی متحمل زحمت می شوند، به برخی از چالش های پیش روی این دانشگاه در حوزه منابع انسانی، آمایش سرزمینی و تعدیل ساختاری و منابع درآمدی اشاره کرد و گفت: طرحهایی ازسوی دولت و مجلس برای ساماندهی مراکز آموزش عالی در دست تهیه و تدوین است اما آنچه که اهمیت  دارد این است که  دانشگاه پیام نور به رسالت اصلی خود که آموزش از راه دوراست را با قوت ادامه می دهد.
💠سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران با بیان اینکه بخشی از مشکلات،نارسایی ها و تنگناهای موجود ،به خاطر کاهش محسوس جمعیت دانشجویان درسال های اخیر است،تصریح کرد:با این وجود به دنبال راهکارهایی هستیم که زحمات کارکنان دانشگاه دربخش های مختلف جبران شود.
 💠وی با قدردانی از همکاری و حمایت موثر دکتر کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل و عضوهیات رییسه مجلس شورای اسلامی از طرحهای توسعه ای دانشگاه در سطح ملی و استانی ،اظهارداشت:ما به دنبال تقویت مراکز و واحدهای موفق و اثرگذارهستیم و مراکزی که در شهرستان ها می توانند به تقویت و توسعه محلی کمک کنند،مورد حمایت جدی واقع می شوند.
💠وی از مرکز بابل به عنوان یکی از مراکز موفق،قدیمی و تاثیرگذار دانشگاه پیام نور مازندران یاد کرد و‌گفت:توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی و نوسازی و بهسازی فضای فیزیکی مرکز بابل در دستورکار برنامه های استان قرار دارد.

 💠وی گفت: تاکنون در بخش عمرانی حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این دانشگاه تخصیص پیدا کرد.

 💠در این دیدار دکتر محمدجواد طالبی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بابل ازتحصیل ۳۲۹۱ دانشجو دراین مرکز دانشگاهی خبر داد و گفت:این مرکز ۶۳ کارمند و ۲۶ عضوهیات علمی دارد.
💠دکترطالبی اظهارداشت:با مشارکت شورا و شهرداری بابل ،عملیات آسفالت محوطه دانشگاه به مساحت حدودیکهزار مترمربع انجام گرفت.
💠وی خواستار تخصیص اعتبارات  بیشتر برای تسریع در اجرای برنامه های فرهنگی،تجهیزات فنی سایت،امکانات تربیت بدنی و نوسازی فضاهای فیزیکی شد.

💠دکتر مهدی ولیزاده مدیرامورمالی استان نیز از ابلاغ بودجه مراکز و واحدها برای پیشبرد برنامه های توسعه ای  دانشگاه بخصوص برگزاری امتحانات و تهیه امکانات و تجهیزات طی روزهای آتی خبرداد.

💠دراین جلسه دکتر داود درویشی سلوکلایی مدیر نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور استان مازندران نیز بر ضرورت پرهیز از دوقطبی سازی ها و استفاده از ظرفیت های سه ضلع تاثیرگذار در این دانشگاه (عضوعلمی -کارمند-دانشجو)تاکید کرد و گفت:رسالت و ماموریت دانشگاههای نسل چهارم و پنجم فرق کرده است و بنابراین بایستی نگاهها را توسعه داد.
💠درادامه چندتن از همکاران این مرکز،مشکلات و دیدگاههای خود را با رییس استان ازجمله تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و شرکتی،استفاده از توان و تجربه کارکنان قدیمی در اعطای مسئولیت ها،تبعات روانی ناشی از طرح های احتمالی ادغام و تجمیع دانشگاه،تهیه و تجهیزامکانات مناسب تر برای توسعه خدمات آموزشی،فارغ التحصیلی و فناوری ،عملکرد و تعهدات بیمه معلم و... درمیان گذاشتند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر